Friday 1 April 2022

2022 SM pimpel startkorten packade

Anmälningstiden för SM i pimpel gick ut den 13 mars. Sedan fick jag vänta några dagar innan jag fått in alla skrivna startkort så jag kunde påbörja min sortering.

Mellan den 16 och 29 mars ägnade jag 45 timmar åt att kontrollera listor, flytta anmälda till rätt åldersklass, numrera startkort, numrera påsar,  dela upp i klasser, vika djupkartor (700 st), packa påsar och sedan sortera tillbaka allt till distrikt igen.

Nu är allt klart och startkorten väntar på att bli uthämtade på Rännuddens camping fredag kväll 8 april mellan 18:00-20:00.

Eller senast på lördag morgon den 9 april klockan 08:00.

Startkorten delas ut distriktsvis förutom Västerbotten som hämtar sina startkort klubbvis. Arrangörsklubben Norsjö hämtar sina kort enskilt hos mig.

Vi i Norsjö SFK hälsar alla hjärtligt välkomna och hoppas på ett trevligt SM.

/Harriet Jonsson ordförande Norsjö SFK och sekretariatsansvarig.


No comments:

Post a Comment